KARPAL SINGH SUDAH MATI, APAKAH PAS AKAN LANGKAH MAYAT DIA?

BERITA PENUH, KLIK SINI

115 Responses to "KARPAL SINGH SUDAH MATI, APAKAH PAS AKAN LANGKAH MAYAT DIA?"

  1. Mampus juga akhirnya....mulut celupar! You wont be missed! Jom pakat langkah mayat dia....next keluara Lim...mula dgn kit siang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yezzz nex....

      Delete
    2. Sheldon ! U must be a f ing animal n I am sure u not a Muslim .may yr soul rest in hell.

      Delete
    3. DAULAT TUANKU SULTAN PERAK. LAST2 MATI DI NEGERI ORG YG DIKATANYA.

      Delete
  2. Sebak pulak rasa.

    ReplyDelete
  3. Sapa lagi yg layak selain pok nik. Dia yang lapar sangat nak buat hudud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hudud ni undang2 perintah allah bukan dari manusia..tapi untuk manusia..Bersyukurlah allah masih bg kamu nafas untuk hirup udara allah..free plak tu..jangan melampaui batas ..kelak kita akan mengadap allah jua..kalau tak faham buat kajian..apa guna akal jika tk diguna sebaiknya...

      Delete
    2. Hudud ni undang2 perintah allah bukan dari manusia..tapi untuk manusia..Bersyukurlah allah masih bg kamu nafas untuk hirup udara allah..free plak tu..jangan melampaui batas ..kelak kita akan mengadap allah jua..kalau tak faham buat kajian..apa guna akal jika tk diguna sebaiknya...

      Delete
    3. Cik kak... Hudud allah adil. Hudud yg pas kemaruk nak buat ni hanya terpakai atas orang islam.. Orang kapir harbi terlepas. Hudud pas zalim.

      Delete
  4. Karpal dah mati,harap2 pas ada berani sikitlah lepas ni.Apa alasan lagi pas nak pakai?Oh ya bos besar pas yg lain masih hidup esp kit siang..

    ReplyDelete
  5. Mampuslah kau setannnnnnn..

    ReplyDelete
  6. Aku ahli UMNO. Komen aku
    1. Ada perasaan sedih. Sbb dia pembangkang yang ada pendirian dan tegas dan tidak boleh digugat oleh siapa.
    2. Bila dia mati kemalangan, MUNGKIN tiadalah bengong2 pembangkang tuduh Doktor dihospital saja bunuh dia sebab konspirasi UMNO.
    3. Anuar @ Abang Non lah manusia paling sedih, sebab jangka hayat politik dia dibantu oleg Karpal di mahkamah. Tak lama lagi dia pun nak bermastautin di Bamboo River Resort.
    4. Yang memandu ialah driver dia dan anak dia ada dalam tu. Mrk tengok apa yang berlaku. Harap tak ada bengong pembangkang yang kata lori yang dilanggar tu UMNO punya.
    5. Kalaulah pemimpin UMNO yang ditakdirkan mati macam tu, tentu bengong pembangkang akan bersorak riang.
    6. Sumpah laknat Saiful mula ternampak
    7. Anuar akan terus tak sedar diri. (Aku rasa elok Anuar yang gol dulu sebab selagi dia hidup banyak sangat drama dia)
    8. Kepada keluarga Karpal, takziah. Ingat lah, Tiger Jelutong ka, Tiger Permatang Pauh ka, akhirnya ke kubur juga.
    9. PAS NAK LANGKAH MAYAT KARPAL? NO WAY LAH... Kita lihat siapa yang kena dengan isu hudud sdg hangat di Kelantan (Hangat hangat tahi ayam je...)
    10. Aku dah jemu dengan politik seperti ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah tak ada isu lain..tok bai pas terpaksa main wayang tongkol..

      Delete
    2. Hello, anak sedaranya dah tuduh ini konspirasi umno gara2 pemandu ahli umno. Mmg pembangkang msia paling bodoh di dunia x boleh beza langgar dan melanggar

      Delete
    3. setuju!sumpah saiful paling mengena..aljuburi,kau bertaubatlah sebelumnyawa kat halkum

      Delete
    4. Betul bro. PAS ni cakap je. Perintah Kelantan bertahun-tahun tapi hudud masih belum dilaksanakan.

      Kalau berani, sekarang laksanakan hukum hudud. Kita sokong.

      Delete
  7. sekarang boleh langkah itu bangkai

    ReplyDelete
  8. The curse of THE BLOOD MOON - OVER MY DEAD BODY !

    ReplyDelete
  9. Karpal Singh sudah mati. Allah SWT telah memakbulkan permintaannya. "LANGAH MAYAT DIA DAHULU, JIKA MAHU LAKSANAKAN HUDUD DI MALAYSIA". Namun mampukah PAS melangkah mayat Karpal..?? PAS jgn jadi biawak, lidah bercabang.

    ReplyDelete
  10. Kerana terlalau sangat bersubahat dengan datuk seri homo. Memperjuangkan datuk seri homo tiada akan lepas dari musibah tercatit dalam Al Quran. Yang lain belum lagi ditimpa balak, terutama datuk seri homo sendiri. Ini semua adalah tanggung jawab fardhu kifayah.

    ReplyDelete
  11. Alhamdulilah....sorang lagi musuh Islam dimatikan Allah.

    KitSiang and Anwar bila lagi agaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru saya faham , siapa2 yg mati di dunia ini adalah musuh Islam yg telah dimatikan oleh ALLH kan .... GOOD GOD ....

      Delete
    2. anwar tu bila la nak insaf..

      Delete
    3. Coming soon kot. Masuk spital pun dan banyak kali tapi tak padam2 lagi.

      Delete
  12. Jom langkah mayat dia

    ReplyDelete
  13. TAKDIR ALLAH.....ALLAHUAKHBAR....

    ReplyDelete
  14. Menangislah orang tu?

    ReplyDelete
  15. Apakah siasatan diraja perlu untuk musuh negara yang sudah mampos itu?

    ReplyDelete
  16. Apa lagi...PAS langkah mayat dia!!! lol

    ReplyDelete
  17. Kadang-kadang aku terpikir sendirian....

    Karpal Poosing sakit masuk hospital, kes sebutan Anwar akan ditangguhkan...

    Tapi, bila dah Karpal Poosing GOL masuk tanah, kes liwat Anwar akan jadi macam mana pulak eh?? Mungkin dibuang terus??

    ReplyDelete
  18. bukan takat langkah tapi siap tolong bakarkan lagi mayat dia kononya begitu bersimpati dan kesal dgn apa yg terjadi .. aq percaya lepas nie akan timbul pula konspirasi kehilangan org yg paling berpengaruh di malaysia dan kononya ini semua perbuatan BN utk menjatuhkan fuckatan... fuck u all lah!!!!!!

    ReplyDelete
  19. lepas nie akan keluar bermacam2 konspirasi yg mengatakan bahawa anwarlah punca karpal terbunuh sebab .................

    ReplyDelete
  20. a very good morning news for today...yahooo...;-)

    ReplyDelete
  21. Aku ingatkan Parpu main main , rupa rupa nya betol betol Karpal Singh sudah meninggal dunia . Takziah untuk keluarga nya .

    ReplyDelete
  22. hormatlah sesame manusia

    ReplyDelete
    Replies
    1. How can you possibly somebody who does not have respect for others.

      Delete
    2. Bila sampai org pujaan kau kau srh hormat tapi part langkah mayat dia dulu pasal hudud kau tabek dia...sekor dajal dah mampossss

      Delete
  23. Di korea feri karam di laut. kat sini kapal sink karam kat highway...duh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takziah kepada keluarga mangsa feri karam di Korea.

      Delete
  24. bro, kalau kematian ni berlaku kat YB YB BN UMNO dan sekutunya, dan puak PR kutuk hal2 mcm ni aper korang raser? tentu korang raser meluap luap marah kan? tapi kalau korang buat takper ker bro? bab kematian jgn sensasikan bro..kita ni tak tau lagi penghujung nyawa kita mcm mana..entah2 lagi tragik drp cara dia mati..jgn smpai hal mati pun nak melebih2 dlm blog..atas dasar kemanusiaan hormatlah sekurang-kurangnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macai Pakatan bercakap pasal kemanusiaan ? Pasal hormati hak dan maruah individu ? Come on la. Darah daging Pakatan memang dibina daripada fitnah, peluh dan darah orang yang difitnah. Ptuihhhhhhh.

      Delete
    2. Kalau dah mamposss buat la cara dah mamposss.

      Kalau dah tak reti respek orang lain semasa hidup, pasal apa kita nak respek dia bila dah mamposss.

      Delete
    3. Kafir harbi mcm ni nak hormat setakat mana? Yb bn tak sekurang hajar mcm dia si lahanat ni...apa kau ckp dulu sekarang kau sudah berlutut pd Allah. So who is the actual God?

      Delete
    4. lu penyokong pkr ker ...? membela nampak...

      Delete
    5. Lu penyokong pr ker nie?/ Membela nampak...

      Delete
    6. Pukimak lu lah.Gua penyokong tunya la.

      Delete
  25. hang ni manusia yang kurang ajar dan tak tamadun,ada hati nk sruh orang beradab,cermin diri dulu la woi pengampu kerajaan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Minah poyo...perasaan lawa ker?

      Delete
    2. Kau hingus pin tak reti nak kesat kau pengampu sapa. Lim kit s... minta dia kerja kerja apa yg dia boleh offer kau.

      Delete
    3. Awat la cetek akai hg. Org nasihat cara baik kan... mulut x dak lesen. Bab mati jgn la buat main. Pengakhiran hg pun x pasti lg kan...

      Delete
    4. Hang pon elok cermin muka sendiri. Munah mcm hang karpal mmg suka untok murtadkan. Izzah pon suka nsk murtadkan hang seisi keluarga. Nak liberal konon mmg perangai kuno.

      Delete
    5. Your colours are dead.

      Delete
    6. Hampa ni memang xde respek..mcm mne kalu bapak ang sat g kojol pastu semua orang hina apa rase ang...hang tau ka izzah bleh murtad kn minah tu..aku bandingkn izzah dgn sharizat ke rosmah ke baik izzah sopan.tutup aurat..

      Walau aku budak punk tp aku punya pemikiran positif..

      Punk crust not dead

      Delete
    7. Punk butuh pak hg.. Punk la sgt... Woi budak punk, setahu aku golongan punk ni anti politik.... Tak kira lah cam na pun hala tuju politik tu.... Yg selalu depa juang kan anarkis... Kalau tidak sex pistol tak la buat lagu anarkis in the uk..... Ni budak punk bodo piang namanya..... Yg nak babitkan punk dengan suasana politik malaysia yg bangang ni.... Kahkahkahkah.....

      Delete
    8. Butuh pak hang budak punk... Hg ni punk penjilat politik... Balik baca balik apa perjuangan punk tu yg sebenanqnya... Punk la sangat..... Cchhuuuiihhh....

      Delete
  26. yeahhhhh karpal sudah karammmmmmmm hahahahahaha.

    ReplyDelete
  27. Replies
    1. Allah yg beri hidayah bkn kita...kaklong

      Delete
  28. nuar ni saya ingat ada amalan dia yg sama spt umat nabi sulaiman la.bolih angkat
    istana ratu balqis sekelip mata.jadi pada hemat saya wajar dia d bagi peluang.istana
    dan k/trbang berat lebih kurang sama je kot.tok najib tolong fikir2 kan.hehehe lari tajuk
    siket!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amalan yg dia ada hnyalah menjubo dan menipu.

      Delete
  29. xbaek la. jgn smpai kte mati nt org perkotak katikkn kite pulak... kte patut sedih pengakhiran die mati dalam keadaan kafir. kte xmmpu fahamkn die ttg islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya amat sokong....itu yg spatutnya...xdepun sape2 yg brani nak pura2 ajar dia mengucap....

      Delete
    2. Allah yg beri hidayah bkn manusia. Tggl d negara seumoq hidup tidak nampak kecantikan Islam. He is NOT the chosen one.

      Delete
  30. Nice to know that some people here have so much hatred, your heart is blackened with hate, your mind narrow....and you use God's name and religion to mask your TRUE ugly Self! What a Shame!
    Don't spoil the name of the Almighty and religion and associate it with your personal perverted belief!

    ReplyDelete
    Replies
    1. And you same same with him if not you would hv known a kafir harbi is like. For sure karpal doesnt love you if he doez definitely he is a big hipo. Bijak pandai hatred towards your own muslims if you are truly is one. Pathethic.

      Delete
  31. PAS TAKUT LANGKAH MAYAT KARPAL NANTI MAYAT BANGUN KENA CEKEK

    ReplyDelete
  32. Dada karpal ada bulan.. yelah tu

    ReplyDelete
  33. Sekarang ini yang menjadi penghalang Hudud PAS ada lah Abang Nuar dan apek Kip Siang

    ReplyDelete
  34. yg mati tetap mati,yg hidup ni x takut mati ker??? selamba jer dok maki2,fitnah2 org.gaduh2, memutus sulatulrahim. jgn risau kemudian hari nnti kita d bangkitkan bersama pemimpin masing2 masa tu berentap sgt ar dpn Allah sbb Dia yg maha adil. kt dunia ni x perlu nk bergaduh. jaga lidah jaga hati kita. jgn smpi kita d humban ke neraka sebab marahkan dosa org lain pulak... sebagai islam ucapkan takziah kepada keluarga si mati bukan tahniah ikut akhlak nabi klu kita nak mengaku umat Nabi Muhammad saw

    ReplyDelete
  35. semoga roh karpal ditempatkan bersama sama ahli Pas dikubur sana...syurga menanti karpal jika pok nik aziz beri kunci syurga.....lps ni pas boleh buat hukum hudud dgn aman dan sentosa....Pas tlg solatkan mayat karpal sbb berjuangan tuk isle dlm pakatan.

    ReplyDelete
  36. Walaupun Karpal Singh sudah tiada , jangan harap laa PAS nak laksana hukum hudud di Kelantan . Itu semua wayang nak pancing undi .

    ReplyDelete
  37. elok pun karpal mampus baru bleh buat hukum hudud did dud.....selagi karpal ada pemimpin Pas semua kecut telor...hahahaha

    ReplyDelete
  38. Morning has broken...
    Like no other mornin...
    Today is the best morning ever....
    The freaking super racist / racist party leader has gone...
    And the goon ....
    As usual will spin the tragedy to the best of their benefits...
    That, the accident was actually ....
    UMNO's works.....
    To me....
    God has spoken....

    ReplyDelete
  39. Jangan laa cakap melampau-lampau ini bkn cara kita orang islam..nabi muhammad s.a.w pernah lalui perkara yg lebih teruk dr ini..kesabaran dan ketaqwaan penting..kalau macam ni orany bukan islam lagi menyampah dengan kita..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik la lu mcm mana pon kafir tidak akan suka kpd mu hingga kamu mengikuti jejak langkah mereka.
      itu nabi muhd s.a.w. hati sudah d bersihkan tetapi jika masih hidup dia lagi sedih kpd muslim yg perlekehkan ugama sendiri kerana kafir harbi sekor nih.

      Delete
  40. kah kah kah punya lah panas punggung pencacai2 dan juak2 pakatan penipu bila kemamposan kerpal karam singh diraikan dan disyukuri
    agaknya poodahlah!

    apapun para juak2 dan pencacai2 pakatan penipu mulai sekarang bolehlah mula beli lilin banyak2 untuk buat majlis candle vigil bagi mengingati kerpal karam singh......kalau lebai2 mangkuk pas nak buat majlis tahlil bersama pork nik pun takpe.....lagi afdal dan berkat

    ReplyDelete
  41. Jom kita tegakkan sistem khalifah

    ReplyDelete
  42. Karpal mati kemalangan jalan raya bukan benda yg mengaibkan....
    Yg kapal terbang nuri terhempas tu kemalangan jugak tak ada org kaitkan perkara aib pun..
    Bukan karpal sahaja yg nak kan kalimah allah dlm bible....dr asri pun kata dlm injil dah ada kalimah allah....
    Lagi satu bab hudud...betullah karpal bela anwar...bukankah tuduhan yg mengatakan anwar liwat itu tidak berasaskan hukum hudud yg memerlukan 4 orang saksi?

    Jangan menang sorak.....kampung tergadai....
    Jangan meludah akhirnya kena kat muka sendiri..

    Bagi aku...kematian karpal tak ada bagi kesan besar pada aku sebab dia bukan ulama yg tersohor seperti nik aziz....harun din....

    ingat...ulama adalah lidah nabi

    ReplyDelete
  43. Madir cabut brek kereta Karpal. itu bukan cara Islam tapi cara Syaitan laknat.

    ReplyDelete
  44. Nampak sgt komen-komen puak umno ni tak cerdik..komen tahap bdk tadika..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen kau tahap akal monyet

      Delete
  45. Ramai nyer anonymous. Bro, kalau nak kutuk, kutuk macam lelaki. Baru lah respect!

    ReplyDelete
  46. Tunjuk laa akhlak mulia wahai blogger. Dengan org yg dah meninggal pun nak caci maki. Boleh pening kepala pemimpin kalau dpt pengikut mcm korang yg tak reti beza waktu nak berpolitik dan kemanusiaan.

    ReplyDelete
  47. fuh lega beb wa dengar si sial nie mampus..akhirnya dia padam gak and anwar a ljuburi da takde orang nak bela dia lagi..hahaha lepas nie kita tengok pakatan nak buat ape bila hukum hudud dilaksana kan..muahahaha

    ReplyDelete
  48. Macam ini kah org Melayu agama Islam berfikir? Org mati bkn saya minta beri penghormatan, tapi tolong jangan kutuk. Memanglah dia dari Pembangkang, tapi org UMNO pun respect kat dia. PM, Tun M, dan lain2. Contohi lah pemimpin2 kamu ini

    ReplyDelete
  49. Full of sick bastards here...

    ReplyDelete
  50. apa boleh buat...masa sudah smpai yer k.s.....
    pada smua melayu bangsaku...ini adalah titik permulaan untuk kita bersatu.....renungkn lah bantuan allah ni....duduk semeja demi agama islam....muzakarah lah sedaraku smua.....bersatu atas dasar islam bkn parti politik...

    ReplyDelete
  51. Sebab majlis fatwa x bagi guna R.I.P...guna W.T.H boleh kot...hohoho

    ReplyDelete
  52. kenapa x hina mcm ni bila dia hidup? Pengecut btol la korang ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau lagi pengecut penyokong kafir harbi

      Delete
  53. takyalah nk main komen hina setelah beliau meninggal. Apabila harimau hidup, kenapa taknak hina?? Masa tu semua tikus kan....

    ReplyDelete
  54. KARPAL SINGH IS STILL THE TIGER OF JELUTONG!! HATERS GONNA HATE...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeahhh and he hates Allah...

      Delete
  55. Dosa dgn Allah, kita boleh minta ampun dgn taubat nasuha...tp dosa dgn manusia...walaupun dia kafir...hanya manusia itu sahaja yang layak mengampuni...lagi2 dia dah mati...mcm mana nak minta ampun??? Masya Allah...

    ReplyDelete
  56. Kaklong...hidayah hanya dari Allah. Hanya Dia yg pilih siapa yg Dia yg memberi hidayahNya. Bkn manusia...
    Ya hayu ya qayum

    ReplyDelete
  57. Allah akan hilangkan cahaya di muka orang yg meminta minta (minta sedekah) Tapi PAS sendiri minta sedekah dengan tin milo......Poooooo daaa

    ReplyDelete
  58. Harimau mati tinggalkan belang, Singh mampos, tinggal tulang. Tak payah puja2kan sangat si sick yg berani gelar diri dia Harimau di Tanah Melayu, seolah, Malayu ialah kucing dan kambing di bumi sendiri.

    ReplyDelete
  59. Bukan setakat tu kat Perak pulak. Daulat Sultan.
    Sekor binawe anak sdra dia dgn angkuh chellenge kerajaan konon. Sumbat dlm baru tau. Kurang ajar keling sekor ni.

    ReplyDelete
  60. Dia pun tgh menghitung hari cuma dia kafirlaknat tak tau nak bertaubat. Ini kalau poknick nak tarbiah jgn tunggu. Nanti terkilan lagi. Yalah sahabat baik tu.

    ReplyDelete
  61. Dulu2 Pas nak buat Hudud, halangan paling besar adalah Karpal Singh. Pas nak berkeras tak tergamak sebab Karpal dengan Pas berada dalam satu kapal. Sekarang Karpal sudah " jalan ". Pas pun tak perlulah nak langkah mayat si Banggali Karpal tu. Yang kita harap adalah halangan dah tak ada lagi dah. Maka Pas kena pulun sampai Hudud terlaksana di Kelantan at least sebagai trial run kat Kelantan dulu. Kalau di Kelantan Hudud run very well then kalau nak implement seluruh negara pun tak ada masalah lah.

    Cuma satu yang kita minta. Jangan pula selepas ini Pas jadikan alasan Umno tak sokong lah, PM tak beri kebenaran lah. Muhyidin dah bagi komitmen bahawa Umno akan sokong usul Hudud jika Pas berani bawa ke parlimen.

    So macam mana Pas ? Macam mana Hadi Awang ? Karpal Singh dah " jalan ". Nik Aziz dah tak ada " gigi " (dulu dia MB, sekarang dah macam kupang tembaga). Kalau nak bagi orang melayu boleh terima Pas, PULUN LAH SAMPAI HUDUD MENJADI KENYATAAN.

    Aji Pulun

    ReplyDelete
  62. Kaklong Aimi

    Hang jangan nak cuba jadi ustazah pula. Orang melayu islam boleh dikatakan 95% bersyukur bila Karpal Singh " kojol ". Kita benci dia bukan kerana dia berada di pihak pembangkang. Kita benci dia kerana dia terlalu kurang ajar kepada Hudud. Kita benci dia kerana dia terlalu kurang ajar dengan raja2 melayu. Bukan Karpal sahaja yang orang melayu harus raikan dengan gembira kematian mereka. Lim Kit Siang yang anti melayu, Anwar Ibrahim yang jadi pengkhianat negara, Nik Aziz dan Hadi Awang yang menjadi punca perpecahan umat melayu islam.

    ReplyDelete
  63. aq bkn nak sokong mne2 tp wlupon die bkn islam sudah2 la tu... langkah mayat la ape la,,, islam bleh ke langkah2 mayat?? kafir pon x bleh la, ,, sbb agama ajar kita hormat mayat.. aduhai sbb politik kita jd mcm ni?? apa politik yg korang banggakan ni?? politik sampah?? buat satu bnda ni biarlah berpandukan al quran dan hadis,,, jgn nak ikut nafsu,,,

    ReplyDelete
  64. aq bkn nak sokong mne2 tp wlupon die bkn islam sudah2 la tu... langkah mayat la ape la,,, islam bleh ke langkah2 mayat?? kafir pon x bleh la, ,, sbb agama ajar kita hormat mayat.. aduhai sbb politik kita jd mcm ni?? apa politik yg korang banggakan ni?? politik sampah?? buat satu bnda ni biarlah berpandukan al quran dan hadis,,, jgn nak ikut nafsu,,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebab tu masa hidup jgn celupar mulut

      Delete
  65. tak sebak langsung...gembira sakan lagi ada...

    ReplyDelete
  66. Harap jinx berubah pulak pada keluarga lksial

    ReplyDelete
  67. DIA SURUH LANGKAH MAYAT DIA PASAL POLOTIK AR JUGAK.
    ELEH. . .BUAT2 TAK TAU PULAK.

    ReplyDelete
  68. Hukuman hudud ( حدود ) adalah hukuman yang telah ditentukan dan ditetapkan Allah S.W.T di dalam Al-Quran dan Hadis. Hukuman hudud ini adalah hak Allah S.W.T yang bukan sahaja tidak boleh ditukar ganti hukumannya atau diubahsuai atau dipinda malah tidak boleh dimaafkan oleh sesiapapun di dunia ini. Mereka yang melanggar ketetapan hukum Allah yang telah ditentukan oleh Allah S.W.T dan RasulNya adalah termasuk dalam golongan orang yang zalim.

    ReplyDelete
  69. Hukum hudud juga tidak boleh ditukar ganti dgn hukum pas.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!