CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, November 30, 2013

TAHNIAH UMNO KERANA MEMBERI MEDIA CINABENG LEBIH RUANGAN UNTUK PERHIMPUNAN AGUNG UMNO!


Tahniah le UMNO! Perhimpunan parti keramat orang melayu tapi penuh dengan media Cinabeng yang bencikan melayu UMNO! 

Nampaknya UMNO memang tak mahu dan tak pernah belajar kan? Cinabeng dah cirit atas kepala pun masih mahu pujuk kaum tak sedar diri ni. Tahniah le UMNO.



69 comments:

  1. apasal malaysiakini takde? zahid hamidi tak kasi masuk ke..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masa Perhimpunan Agung UMNO nanti diharapkan kepada semua perwakilan bersuaralah dan hentam cinabeng cukup-cukup dihadapan pemimpin-pemimpin UMNO dengan disaksikan oleh media cinabeng. Kalau boleh bawa usul yang buat cinabeng biadap lagi rasis dalam Malaysia ini ketaq lutut sampai tercirit dan tak lalu makan tak lelap tidur buat selama-lamanya, jangan bagi mampus dulu biar mereka terseksa seukur hidup dan kalau tak tahan mereka boleh berambus dari humi Malaysia.

      Delete
    2. haa haa mereka da tau.. org melayu tak boleh buat apa2.. duit mereka da membajai pemimpin melayu dan islam... kalau pemimpin yg anti mereka.. mereka akn labur cukup utk tamatkan hayat kepimpinan begitu dgn tabur je duit pd pemimpin melayu yg tunduk pd mereka..
      kalau yg tunduk pd mereka, mereka akn labur byk2 dan minta mcm2...

      Delete
  2. ahjib gor oh ahjib gor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hai kak Bedah, bila pula dah buat U-turn? Nak jentik telur Najib pulak ke? Jangan cari pasal kak, nanti puki kak pulak kena koyak ... Mana lagi geng2 andartu akak yg selalu turun ramai2 sokong Najib & Ajis Keling ... Mawas Hitam, Amira Fucktin, Kejora Malap, Sally Jelly dll tak turun sekali ke?

      Delete
    2. Geng Pro Ah Jib sibuk cuci shout award ngan mintak autograf Wardina.

      Delete
  3. Aku mintak maaflah bos. Aku dah lama hilang hormat dengan hero hero di Ibu Pejabat nih! Sokong bawak rebah. Tapi Najib kasih sangat nampaknya !

    ReplyDelete
  4. MENUNJUKKAN UMNO PIMPINAN NAJIB TAK BIJAK ATAU MUDAH LUPA ATAU PENGAMPU ATAU BODOH DGN CINA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najib 1 Malaysia. Cina tak undipun 1 Malaysia. Pemimpin mcm spesis Pak Lah mmg ramai rupanya.

      Delete
    2. Najib 1 Malaysia. Cina tak undipun 1 Malaysia. Pemimpin mcm spesis Pak Lah mmg ramai rupanya.

      Delete
  5. Syabbas Najib. Ini adalah contoh seorang pemimpin yang telus dan berani. Nak sembunyi2 apa kalau nak buat perhimpunan agung. Lantak le berapa ramai press hadir pun, Cina ke India ke Mat Saleh ke bukan rugi apa pun, bukan nak kena bayar duit dekat mereka. Apa bodoh bahlol punya kacang parpu ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn Anon 1.21 pm. Apa nak takut masa ni la kita luahkan segala ketidak puasan hati ke ahti kpd lahanat-lahanat yang tak sedar diri termasuk semua musush dalam selimut. biar pi media depa nak soin ke nak sun ke.Tapi yang nak bercakap tu mestilah ada telok

      Delete
  6. Tengok muka s.usaha kerja umno pun boring,beri muka pada cina yg tak kenang budi, nak buat baik biarlah berpada, jom kita ubah pru14, oh PERKASA bila nak daftar parti baru, sure heboh punya.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Reentry boleh lah dicadangkan sebagai salah seorang ahli MT bagi Parti Melayu Barua tu ...

      Delete
    2. Anon 2:09PM

      Rilek lar brader...kita nak buat Parti Melayu yang baru untuk mengimbangi UMNO bukannya nak buat Parti Ajaran Tuhan Harun.

      Rilek brader....brader rilek....

      ChaiiTT...!!!!

      Delete
  7. Malaysiakini tak payah sebab Regina Lee dah ada.

    Sekian

    ReplyDelete
  8. Salah kita sokong umno...masih nak menjilat jubur meka lagi..muka da kena kentut pun masih lagi tak serik.serik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita sokong UMNO tak salah. Yg salah Najib. Bengong dia kurang sikit drp Pak Lah. Jenis elit.... yg tak pernah hidup susah. Bukan mcm TUN RAZAK yg sayangkan Melayu. Aku tak benci Najib, tp menyampah cara dia mentadbir.

      Delete
    2. Untuk pengetahuan saudara semua ini adalah satu strategi agar cinabeng mendengar sendiri hentaman Melayu dari akar umbi yang Melayu sangat marah kepada cinabeng haramjadah. Perlu diingat yang bakal didengarkan bukan suara pemimpin atasan UMNO yang ada telur kecik tetapi adalah suara ahli-ahli UMNO atau mewakili Melayu yang berani dan punya telur berkali-kali ganda lebih besar daripada pemimpin UMNO.

      Delete
  9. Lu ingat ini paper Cina semua kepunyaan Pakatan kah....ini semua taukeh MCA punya....sekutu UMNO...menjadi kutu2

    ReplyDelete
  10. UMNO kini berada pada tahap amat lemah dan merugikan Islam,bangsa Melayu dan tanahair tercinta ini.Pak Lah memulakannya kerana ingin membalas dendam pada Mahathir dan Najib meneruskan usaha gemilang terbilang itu.Najib sudah keliru sebenarnya,gara-gara ingin memadam rekod Mahathir.......baru-baru ini dalam TV Najib ada berkata yang bukan kemajuan fizikal yang kita nak,tapi kemajuan modal insan.Kalau Pak Lah dengan slogan BEKERJA BERSAMA SAYA,BUKAN BEKERJA UNTUK SAYA dan juga KU CARI DAMAI ABADI......BUKAN HARTA BERTIMBUN-TIMBUN,dan Najib pula dengan RAKYAT DIDAHULUKAN.......walaupun cina menolak kerajaan ini dan terang-terangan anti Melayu, Perlembagaan dan sistem beraja ini,malah mereka sering menghina agama Islam,namun demi rakyat didahulukan cina tetap dibantu pada kadar yang luarbiasa di bawah kerajaan TIKUS MEMPERBAIKI LABU ini.Awas dengan slogan-slogan anda yang indah khabar dari rupa,ianya akan merosakkan diri.Kepada Ibrahim Ali,,jika anda ada teloq elok daftarkan Perkasa sebagai parti baharu orang Melayu,kerana kami dah muak dengan parti-parti Melayu dan Islam kononnya yang amat merugikan.Namun Ibrahim Ali bukanlah jenis yang ada keberanian itu,kerana dia juga adalah spesis UMNO yang hidup senang kerana berbaik dengan cina.Aku doakan agar lahir seorang ditaktor yang dapat merubah dan membentuk semula bangsa Melayu.

    ReplyDelete
  11. jangan jadi rasis... BodohNovember 30, 2013 at 2:26 PM

    Kalau taknak bekawan dengan bangsa lain... Pergi duduk dalam gua. Tuihhhh ... Rasis punya orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ooi.... jgj jd rasis? ????Apa salah rasis dgn Cina durjana? Bangsa sial yg tak tahu kenang budi UMNO? Sepatutnya UMNO jelas, pilihanraya sekali lg pun Cina2 Paria ini tak akan undi BN. Guna kan masa, kuasa, nyawa yg ada utk org Melayu n Islam. Bg biasiswa sebanyak mungkin utk anak Melayu. India miskin pun tolong. Tp Cina2 sial, tak perlu di tolong. Ha..... Cina yg banyak bayar income tax?.... Oooi org Melayu bayar zakat sbh tu nampak mrk kurang byr income tax... oooi negara ini byk sumber.... kami dpt biasiswa dgn sumber negara yg kaya. Apa lu Cina bangsat sakit hati. Apa? Ini tidak adil.?..mmmm ....shuh....shuh berambus.

      Delete
    2. Ooi.... jgj jd rasis? ????Apa salah rasis dgn Cina durjana? Bangsa sial yg tak tahu kenang budi UMNO? Sepatutnya UMNO jelas, pilihanraya sekali lg pun Cina2 Paria ini tak akan undi BN. Guna kan masa, kuasa, nyawa yg ada utk org Melayu n Islam. Bg biasiswa sebanyak mungkin utk anak Melayu. India miskin pun tolong. Tp Cina2 sial, tak perlu di tolong. Ha..... Cina yg banyak bayar income tax?.... Oooi org Melayu bayar zakat sbh tu nampak mrk kurang byr income tax... oooi negara ini byk sumber.... kami dpt biasiswa dgn sumber negara yg kaya. Apa lu Cina bangsat sakit hati. Apa? Ini tidak adil.?..mmmm ....shuh....shuh berambus.

      Delete
    3. Byr zakat fitrah setahun sekali pun nak heboh!Biasiswa tengkorakla,brp kerat melayu yg dpt la ni.Htg PTPTN jugalah!tu yg ramai anak melayu dpt.

      Delete
    4. Anon 6.57, kau dasar pemakan kinzir ke? Kau ingat Melayu Islam byr zakat fitah sj ke? Ooi samdol, dlm Islam ada zakat pendapatan, brg kemas dan lain lg. Bukan mcm Cina sial, bayar income tax dah bising. Ooi lu semak ke brp anak Melayu/bumi dpt biasiswa MARA? Melayu yg bodoh dgr ckp Kit Sial sj yg menentang UMNO. Apa kau kata, budak Melayu hutang PTPTN? So what? Cina paria tak pinjam ka? N tak di nafikan ada Melayu yg tak terima hakikat anak mrk tak layak masuk IPTA, hantar jg ke kolej swasta. Main hemtam kromo. Sdgkan kita ada IKM, ILP, POLITEKNIK n pelbagai. Paling rendah pi kolej komuniti. Kalau kau Melayu Islam, kau mesti spesis busuk hati kelahiran Niky Kelantan.

      Delete
    5. Kepala bangang ko!lu tak mau pendidikan percuma padahal negara byk hasil yg diselewengkan.anak melayu yg msk kolej jenis cap ayam kepunyaan kroni.bila mohon kerja sijil tak laku tp htg menunggu mcm along.Hoi bongok!dah dasar BN bg byk kemudahan kat cina dr dulu sampai skrg berjuta2 setiap kali pilihanraya.org melayu bodoh mcm babi spt lu hanya layak dpt kain pelikat,milo expired,ank ayam itu yg lu megahkan.Bodoh lg bengong!Siapa selama ni yg bersengkongkol dgn cina kaut harta kekayaan negara kita.dahlah bodoh nak cari salah org pulak.pui!!

      Delete
    6. Wooi bangang punya DAP, bangang kau tahap gaban. 7 dr adik beradik aku, semua ada ijazah, master n ada yg dah dpt PHD. Kami semua tak di aniaya UMNO, malah di bantu untuk dpt pendidikan tinggi. Jd kenapa kami perlu lawan UMNO yg lahirkan begitu ramai kelas pertengahan. Anak aku sendiri di luar negara dan diaugerah biasiswa setelah dpt keputusan cemerlang SPM. Itu yg DAP dajal busuk hati. Lu susah apa kerajaan Malaysia bg apa pun pd org Melayu? Eh bangang, org Melayu yg senang dan kaya raya, berjaya hasil perjuangan UMNO dgn izin Allah. Pasal kolej cap ayam @ cap babi, aku dah ckp stand aku td. Apa yg kau megah dgn Gay Tua, Tua Kutuk Kelantan, Kit Sial tu. Kau tau tak, ms aku sekolah dulu cikgu 2 Cina masuk kelas sj, kutuk kerajaan. Tun M buat jambatan PP bising. Sekarang, dah bina 2 jambatan, anak kit sial nak buat terowong pulak.Dasar cina komunis. Kau kata hasil negara bnyk, tp diselewengkan BETULLLLLL. Contoh di Kelantan, Tua Kutuk Nikcy tebang balak suka hati. Di Selangor, baru dpt mandat, gaji MB EXCO naik melambong. Cuba kalau kerajaan BN yg buat, umpama dosa besar. Kalau Pakatan Penipu Rakyat buat, semua ok. Aku tak bodoh, tp bersyukur. Kau pulak bodoh, tamak, busuk hati, dengki dgn Melayu. Tui...shuh shuh.... berambus dr TANAH MELAYU.

      Delete
    7. Wooi bangang punya DAP, bangang kau tahap gaban. 7 dr adik beradik aku, semua ada ijazah, master n ada yg dah dpt PHD. Kami semua tak di aniaya UMNO, malah di bantu untuk dpt pendidikan tinggi. Jd kenapa kami perlu lawan UMNO yg lahirkan begitu ramai kelas pertengahan. Anak aku sendiri di luar negara dan diaugerah biasiswa setelah dpt keputusan cemerlang SPM. Itu yg DAP dajal busuk hati. Lu susah apa kerajaan Malaysia bg apa pun pd org Melayu? Eh bangang, org Melayu yg senang dan kaya raya, berjaya hasil perjuangan UMNO dgn izin Allah. Pasal kolej cap ayam @ cap babi, aku dah ckp stand aku td. Apa yg kau megah dgn Gay Tua, Tua Kutuk Kelantan, Kit Sial tu. Kau tau tak, ms aku sekolah dulu cikgu 2 Cina masuk kelas sj, kutuk kerajaan. Tun M buat jambatan PP bising. Sekarang, dah bina 2 jambatan, anak kit sial nak buat terowong pulak.Dasar cina komunis. Kau kata hasil negara bnyk, tp diselewengkan BETULLLLLL. Contoh di Kelantan, Tua Kutuk Nikcy tebang balak suka hati. Di Selangor, baru dpt mandat, gaji MB EXCO naik melambong. Cuba kalau kerajaan BN yg buat, umpama dosa besar. Kalau Pakatan Penipu Rakyat buat, semua ok. Aku tak bodoh, tp bersyukur. Kau pulak bodoh, tamak, busuk hati, dengki dgn Melayu. Tui...shuh shuh.... berambus dr TANAH MELAYU.

      Delete
    8. Ooi tolol, siapa kata tak ada pendidikan percuma di Malaysia? Lu bangsat DAP belajar di Singapork ke, @ Rep Kom China. Kau tau tak, dulu ms buku teks, bukan semua pelajar dapat, Cina Komunis mcm kau la kaki menipu. Gaji besar dan jutawanpun, tulis RM750. Anak org Melayu, ada slip gaji, RM 1000 pun tak dpt. Jd skrg kerajaqn buat dasar semua dpt buku teks. Mcm2 bantuan kerajaan BN bg bantuan, spesis mcm lu yg tak tahu kenang budi. Utk pengetahuan kau Niky Kelantan, rakus ambil balak. Tak peduli alam sekitar. Kelantan kotor. Selangor.....tu dia....gaji MB EXCO semua tinggi. Kalau BN buat kaubakan jd gila lama. Tp geng kau buat, ok pulak. Dasar komunis. Ooiii cari org lain la jd pemimpin kau. Gay tua jg kau puja. Jijik la sikit... sendiri bodoh, kata org bodoh. Kau tu busuk hati& tamak. Shuh shuh...m

      Delete
    9. Ooi tolol, siapa kata tak ada pendidikan percuma di Malaysia? Lu bangsat DAP belajar di Singapork ke, @ Rep Kom China. Kau tau tak, dulu ms buku teks, bukan semua pelajar dapat, Cina Komunis mcm kau la kaki menipu. Gaji besar dan jutawanpun, tulis RM750. Anak org Melayu, ada slip gaji, RM 1000 pun tak dpt. Jd skrg kerajaqn buat dasar semua dpt buku teks. Mcm2 bantuan kerajaan BN bg bantuan, spesis mcm lu yg tak tahu kenang budi. Utk pengetahuan kau Niky Kelantan, rakus ambil balak. Tak peduli alam sekitar. Kelantan kotor. Selangor.....tu dia....gaji MB EXCO semua tinggi. Kalau BN buat kaubakan jd gila lama. Tp geng kau buat, ok pulak. Dasar komunis. Ooiii cari org lain la jd pemimpin kau. Gay tua jg kau puja. Jijik la sikit... sendiri bodoh, kata org bodoh. Kau tu busuk hati& tamak. Shuh shuh...m

      Delete
    10. Bangang2.memang mcm babi main sondol pnya hujah.Siapa yg perintah skrg?Pegang telor takut kat cina!

      Delete
    11. Betul bro!bukan masalah cina dap atau mca tp hakikatnya semua cina memang smart dan berpura bertelagah bersama bangsa.tp disebaliknya byk tuntutan dah diperolehi.masalah balak tempat sy ramai melayu yg dpt kelulusan tp tauke tetap cina mcm di kltn juga.sebenarnya bangsa cina dan india memang sokong sgt 1Malaysia dan mereka tuntut segalanya dgn kerajaan utk sama rata dgn melayu.tgkla TAR kolej pun dah dpt iktiraf JPA dan mcm2 lg.ketegasan UMNO skrg tak spt zaman Mahathir yg mana bangsa lain tak brani angkat muka.cukup2la kn klentong dlm pru 13 tp ms pru kecil di kedah bg lg peruntukan berjuta2 kat cina.Yg umno dan pas berebut nak kuasa tp cina yg smart dpt mcm2 walaupun mrk tak pegang tampuk pemerintahan.Najib perlu tarik handbrake.mslah penipuan payslip spt anon sebutkan,pengesah dan disokong oleh siapa?tok mudim ke?so benda2 mcm ni kena review dan jgn mudah tertipu!

      Delete
    12. Najib yg takut Cina bukan UMNO. Kau nak maki, kau maki Najib la, Apahal kau nak pukul rata. Aku maki Nik Aziz sbb dia mmg dajal Melayu n Islam. Tp sku tak musuh semua pemimpin PAS. Bila kau tak ada hujah nak jawab, kau kata babi sondol. Kau berhujah mcm dajal PAS Mat Sabu . Mahfuz etc. Ingat la... hujah biar dgn fakta. Setakat Nik Aziz punya hujah, baling kasut sj. Kalau tau perangai kau nak jd haprak mcm ni, patut jururawat yg suntik imunisasi, letak air kencing babi je kat kau. Bab pegang telur, kau lebih tahu. Sbb tok2 guru kau dlm PAS mmg gatal betina. Maki2 kerajaan dlm masjid yg di bina kerajaan, lepas tu mengenyam. Gay Tua pun kau puja. Geng kau bukan maib telor sj, bontot org pun sondol mcm babi sondol.
      ..

      Delete
    13. Anoi 9.34, aku nak bg tau kau, cina 2 sial ni semua terutama yg berniaga, tak akan bg pay slip. Dia bg borang penyata pendapatan yg di sahkan oleh pejabat Adun Cina@ JKK CINA. Mrk akan tolong kaum. Tgk BRIM, pg2 mrk dah beratur mcm babi lapar. Undi jgn harap. Itu yg aku kesal dgn Najib. Jgn buat baik la dgn puak2 komunis ni, tak guna. Baik tolong org Islam.

      Delete
  12. kalau bukan bolo punya kelija, apa macam lagi mau ciakap?

    ReplyDelete
  13. Najib hanya mahu dengar apa yg dia ingin dengar dan lihat apa yg dia ingin lihat. Surat khabar (SK)Cina sgt bangsat dan biadap pada Melayu dan UMNO. SK Cina telah menghina UMNO dgn dahsyat, hingga menyebabkan rakan2 keturunan Cina
    menentang agenda nasional. Kalau dulu Cina kurang ajar hanya dr DAP, skrg hampir semua kurang ajar. Jd kenapa Najib bg muka pd spesis makan binantang haram ini? Oooi Najib, kalau tak kerana Melayu yg setia pd UMNO undi kau, dah lama kau diterajang keluar dr Seri Perdana.

    ReplyDelete
  14. Red BABI Army. Ham ka chan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku membesar di keliling kawasan Cina. Kalau Cina berjiwa Malaysia, ok lah jg. Tp kalau spesia DAP, mmg kafir harbi. Jahat mcm komunis. Pandang Melayu dgn hina. Kecil2 lg mak bapa Cina jahanam ini, akan ajar sebut Melayu Bodoh. Sbb itu mrk suka bangsat Kelantan Nik Aziz, senang di bodohkan. Tgk gambar dia berjahat tangan dgn LKY. Siap angkat ibu jari lg. Nama kata Cina sial ni semua, tak harus di buat baik.

      Delete
    2. Aku membesar di keliling kawasan Cina. Kalau Cina berjiwa Malaysia, ok lah jg. Tp kalau spesia DAP, mmg kafir harbi. Jahat mcm komunis. Pandang Melayu dgn hina. Kecil2 lg mak bapa Cina jahanam ini, akan ajar sebut Melayu Bodoh. Sbb itu mrk suka bangsat Kelantan Nik Aziz, senang di bodohkan. Tgk gambar dia berjahat tangan dgn LKY. Siap angkat ibu jari lg. Nama kata Cina sial ni semua, tak harus di buat baik.

      Delete
    3. Yg baik cina MCA yg byk tolong mak bapak kau ke?Yg ramai tauke besar ni penyokong tegar MCA yg dah lama kaya kaut ekonomi malaysia.Buka dua blh mata lu sb tu cina mca tak kesah kalah PRU13 sb 7 keturunan pun tak habis mkn.

      Delete
    4. Anon 7.04, ada aku sebut MCA ke , GERAKAN ke, tolong mak bapak aku? So boleh aku tanya, ada DAP tolong mak bapak engkau? Brp ramai saudara kau DAP bg biasiswa? Aku ni nak bg tahu kau, Cina kat Malaysia skrg, mmg kurang ajar, tak boleh diharap. Kau pi la kerja di kilang2, kau rasa la jd hamba Cina celaka ni semua. Aku mmg benci Cina spesis komunis DAP. Apa komen kau bila BABI KURAP DAP kata pegawai rendah MPPP sbgai KUCING KURAP? Kau tahu tak skrg ni Cina2 ni teliur nak kerja dgn kerajaan sbb gaji besar. Kau tau tak, kalau UMNO tak kuat, mrk akan siat2 Melayu. Jgn la jd barua Cina (kalau kau Melayu). Dan kalau kau Cina komunis DAP, AKU BENCI KAU!!!

      Delete
    5. Anon 7.04, ada aku sebut MCA ke , GERAKAN ke, tolong mak bapak aku? So boleh aku tanya, ada DAP tolong mak bapak engkau? Brp ramai saudara kau DAP bg biasiswa? Aku ni nak bg tahu kau, Cina kat Malaysia skrg, mmg kurang ajar, tak boleh diharap. Kau pi la kerja di kilang2, kau rasa la jd hamba Cina celaka ni semua. Aku mmg benci Cina spesis komunis DAP. Apa komen kau bila BABI KURAP DAP kata pegawai rendah MPPP sbgai KUCING KURAP? Kau tahu tak skrg ni Cina2 ni teliur nak kerja dgn kerajaan sbb gaji besar. Kau tau tak, kalau UMNO tak kuat, mrk akan siat2 Melayu. Jgn la jd barua Cina (kalau kau Melayu). Dan kalau kau Cina komunis DAP, AKU BENCI KAU!!!

      Delete
    6. Aku tak sokong cina dap tp kau tak nampak ke selama ni cina MCA dah lama krg ajar.kau pun tau cina dap ramai yg sengkek.Ramai tan sri,dato2,JP dsb adalah org MCA yg tetap berjuang utk merampas hak org melayu Tgkla jutawan2 cina di Msia ramai yg dah kuasai ekonomi kita.so moralnya bkn dap je yg perlu berhati2 tp mca yg dlm senyap lbh chauvinis dr zaman tunku lg.

      Delete
    7. Ok... akhirnya ada hujah berotak dr kau. Tahniah kau tak sokong Cina DAP. Lega aku...Aku tak pernah percaya Cina, tak kira la dr BN @DAP. Cuma aku rasional jg, ada jg seorang dua yg mmg berjiwa Malaysia. Kau tahu tak, aku ni membesar di kawasan Cina,... aku masak sgt perangai jahat mrk terhdp Melayu. Sbb itu aku tak suka TAR, Pak Lah. Tp aku cinta UMNO. Aku nak pemimpin mcm Tun Razak, Tun M, Tun Dr Ismail. Jgn kau terkejut, aku suka Aruah MB Kedah, YB Azizan, sbb jiwa Melayu dan Islam dia kental. Aku nak nasihat, kau bantai la pemimpin PR yg dok jilat kit sial n Gay Tua. Kau nak nasihat aku? Boleh.... Tp utk pengetahuan kau, aku mmg kritik Najib yg dok bg muka kat Cina. Hidup UMNO.

      Delete
    8. Terbaik!baru gua ada setuju sikiy dgn lu.Gua tak sokong mana2 parti tp yg pasti gua akan undi calon melayu dulu sbg pemimpin tak kira cap apa.cina,india blh belah.

      Delete
    9. Ok.. Kau jd la penyokong PAS yg tak jual Islam dan Melayu. Kau jgn busuk hati pd usahawan Islam mcm Syed Mokhtar. Kau syg tokoh ilmuan mcm Ungku Aziz. Jgn bantai kakitangan awam mcm Cina DAP sial. Kau sokong Nasaruddin Mat Isa. Mereka ini semua syg Melayu dan Islam. Aku pun kalau org PAS baik, aku akan respect. Kita mesti sokong Melayu yg boleh di harap. Antara Nong Chik danNurul, aku akan pilih Nong Cik. Tp kalau org suruh aku undi Kat Ijat, belum tentu aku undi sbb skandal laki dia kecuali terbukti dia tak salah

      Delete
  15. PKR cawangan Pulau TiomanNovember 30, 2013 at 5:05 PM

    Hey Parpu , tak payah cerita banyak laa . Engkau pun sama jugak . Dulu selepas pilihanraya umum , bukan main lagi engkau dengan kempen nak boikot peniaga cina . Sekarang senyap jer . Hangat hangat taik ayam laa kau ni .

    ReplyDelete
  16. pukimak punya raof,tk abis2 bodek cina, jentik telo ko baru tau!

    ReplyDelete
  17. kenapa umno penting untuk orang melayu? kenapa bising-bising? tak tahu ker, presiden umno orang cina, ah jib gor. masa prk sungai limau, sekolah cina dapat bantuan berjuta, sekolah kebangsaan dan agama tak ada benda pun diberi. tu umno yang bertanding. kalu pau, presiden menang tanpa bertanding, maksudnya nak kasi peluang orang cina dengar la apa yang ah jib gor nak sampaikan. orang kat pejabat umno semua dengar dan ikut cakap ah jib gor ajer. orang cina nak dengar apa pandangan dan ucapan presiden umno, ah jib gor. itu penting kerana orang cina dah kembali menyokong bn. tu pasal banyak tempat untuk mereka. setakat media sosial, lu semua sooooo sial jer kepada umno. manyak cekadak pulak. apa kes lu nak hak setaraf dengan media cina. lu apa bangsa? serupa nama presiden, ah jib gor, lu ada tempat. serupa nama melayu, lu balik hutan. kita ahli umno sudah beri mandat sama presiden umno, menang tanpa bertanding. semua ahli sokong 100 %, apa presiden buat, kita sokong semuanya.

    ReplyDelete
  18. Anon 2.22, bernafsu juga ko ye. Udah lah tu jgn nak main wayang.

    ReplyDelete
  19. ada aq kesah? Ahjb gor pn xkisah???

    ReplyDelete
  20. Parpundek lu pergi melancap la..........Lu tak suka, lu keluar dari Umno la

    ReplyDelete
  21. Apasal mau angkat sama Cina lagi hoi?

    ReplyDelete
  22. UMNO memang pukimak dan tak pernah nak belajar dari kesilapan ......Orang UMNO masih nak kekalkan pemimpin yang bacul macam Najib yang pro cina .Mamposlah UMNO kalau macam ini .peduli apa dengan cina ....peduli apa dengan hati dan perasaan merika ......sebab selama ini pun merika tak peduli apa perasaan orang islam dan melayu .apa yang merika tahu cuma minta lebih ........Bunuh cina kalau perlu .....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn la maki UMNO tp marah prmimpin2 tolol pro cina. Biar mrk sedar rakyat tak suka pemimpin barua Cina, tak kira siapa.

      Delete
  23. Najib masih tak berlajar dr kesilapan. Halau je media cina ni. Bukan bawa kebaikan pun. Cina tak akan support UMNO kini dan selamanya.

    ReplyDelete
  24. Setuju dengan 11:06 AM.........Melayu semakin pengecut tak ada teloq,membiarkan bintang 3 masuk dalam Parlimen.DAP menjadikan Selangor dan P.Pinang sebagai negara mereka,atas sebab itu gaji mereka dinaikkan melebihi pusat.Mereka semakin hari semakin biadap menindas dan menghina Islam dan Melayu.Perkara ini tidak akan terhenti selagi tidak ada korban nyawa.Tidak adakah semangat Melayu seperti Mat Kilau,Rosli Dhobi dan Datuk Maharajalela yang sanggup bunuh pemimpin komunis bintang 3 seperti yang ada dalam DAP dan pakatan pengkhianat?UMNO yang memberi muka kepada cina komunis ini sejak awal lagi.

    ReplyDelete
  25. Bagi aku ini tak ada apa apa issue.UMNO parti politik yg terbesar dan paling berkuasa di Malaysia. Jadi adalah normal sekiranya liputan perhimpunan agung UMNO akan menarik perhatian media.

    ReplyDelete
  26. Semalam Muhyiddin pula kata selagi ada bulan dan matahari sekolah Tamil dan cina tak akan ditutup.Kemudian pemimpin India pun dalam ucapannya memohon agar diwujudkan sekolah menengah Tamil.Najib pasti akan tunaikan permintaan itu.Seribu tahun pun kaum pendatang ini tak akan boleh berbahasa kebangsaan.Melayu masih tidak sedar dirinya ditindas.Negara ini dikuasai bintang 3.

    ReplyDelete
  27. Sorry najib...saya akan menentang awak..fedup dgn dasar anda. Jika memotong subsidi sahaja....saya pun layak jadi penasihat anda. Anda mengkhianati sokongan kami kpd umno..

    ReplyDelete
  28. Ling Liong Sik talak salah. Yeebah...agre angre ariba....nasib baik.

    ReplyDelete
  29. Ling Liong Sik talak salah...cina talak lasuah punya!!

    ReplyDelete
  30. http://www.kedahlanie.info/2013/12/jangan-cabar-kesabaran-rakyat-wahai-pm.html?m=1

    ReplyDelete
  31. Omar Ong lbh berkuasa dr Mt2 UMNO.. apa boleh buat Najib suka.. Idris Jala rosakkan MAS pun Jib suka. TNB buat untung berbillion tiba2 naik tarif bg alasan subsidi bodoh dikurangkan, pun Najib suka!! sepatutnya TNB xboleh buat untung ala SETAN atas memerah wang perkhidmatan asas hidup rakyat..to Najib sukaa... bagusnye preparation Najib utk jd Ketua Pembangkang PRK14 nnt.. SYABAS!!

    ReplyDelete
  32. SEHARUSNYA PEMIMPIN UMNO DARI SEMUA PERINGKAT BELAJAR DARI DUA PRU YANG LALU.....PENOLAKAN KAUM CINA SECARA TOTAL KEPADA BARISAN NASIONAL JELAS MEMBUKTIKAN KAUM CINA MERUPAKAN SATU BANGSA YANG 100 PERATUS TIDAK BOLEH DIPERCAYAI ,TIDAK BOLEH DIBUAT KAWAN DAN SAHABAT DI KALA KITA SUSAH......CUKUPLAH DUA KALI UMNO DAN BN DIPERMainkan DAN TIDAK MUNGKIN LAGI UMNO DIPERMAINKAN UNTUK KALI KE TIGA DAN SETERUSNYA........HANYA BANGSA KITA YANG TERHEGEH-HEGEH SEDANGKAN BANGSA MEREKA TERUS BONGKAK, SOMBONG MALAHAN JADI GUNTING DALAM LIPATAN......CUKUPLAH DUA KALI KITA DIPERMAINKAN.......KELEMBUTAN DAN SIFAT ORANG MELAYU SAPERTI INI LAH YANG MENGECEWAKAN KAMI SEMUA......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!