CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, November 1, 2014

CILI KASI TARUK! APAKAH MASIH WUJUD UMNO DI SELANGOR? PM SUDAH NAIK MALU DENGAN UMNO SELANGOR!

Kenyataan keras yang dibuat oleh Najib dalam sebuah majlis anjuran UMNO Selangor di PWTC sebenarnya bukanlah sesuatu yang menghairankan.

Perihal UMNO Selangor yang sememangnya diketahui masih lagi hidup melamun dengan angan-angan kosong, walaupun pada masa yang sama, kualiti dan tahap kepimpinan UMNO Negeri berada di bawah takah seperti parti yang tidak pernah bertanding dalam sebarang pilihanraya, sudah diketahui dan menjadi bahan bualan.

Ketiadaan iltizam dan kesungguhan UMNO Selangor untuk merampas negeri Selangor dari Pakatan Rakyat, khususnya PKR, malah ada pula ADUN UMNO Selangor yang tiba-tiba jadi terlebih bijak seperti ADUN Kota Damansara, memperlihatkan bagaimana harapan pengikut-pengikut setia UMNO Selangor hanya menganyam angan-angan dan impian kosong.

Semuanya kerana politik dan perbalahan sesama sendiri, bukannya kerana kekuatan Pakatan Rakyat.

Kali terakhir pilihanraya kecil di Selangor adalah di Kajang. Kajang menyaksikan kekalahan calon Barisan Nasional. Sekalipun calon Barisan Nasional adalah MCA tetapi masalah kekalahan tersebut berpunca dari UMNO sendiri.

UMNO yang tidak berani merampas kedudukan calon tersebut sekalipun telah diketahui para pengundi Cina tidak akan memberikan undi kepada calon-calon dari MCA. Sebaliknya, masalah UMNO Kajang, Hulu Langat dan Semenyih begitu meruncing sehinggakan jumlah ahli UMNO yang boikot untuk keluar mengundi jauh lebih ramai berbanding majoriti kemenangan Wan Azizah.

Apabila ditanya, masalah tertuding kepada ADUN Semenyih. Kenapa?

Sendiri cari jawapan!

Kekalahan teruk dan memalukan UMNO pada PRU-13 lalu juga berpunca daripada sabotaj dan perbalahan dalaman terutama apabila kita melihat sendiri apa yang berlaku di Sepang. Begitu juga ketika perebutan jawatan Ketua Bahagian. Yang diketahui bermasalah, tetapi menjadi orang-orang tertentu, menang jawatan tetapi sehingga sekarang, gagal berfungsi dan mengukuhkan UMNO Selangor.

Tidak dinafikan, UMNO Selangor memang ada bikin program. Tetapi KESEMUA PROGRAM tersebut dibuat hanya untuk syok sendiri. Hanya untuk di kalangan ahli-ahli. Hanya untuk 'pembetulan' peruntukan, bagi membolehkan sebahagian daripada AJK melancong atas alasan kursus, retreat dan sebagainya.

UMNO Selangor sampai sekarang masih lagi terkapai-kapai. Masih gagal menambat perhatian generasi pengundi muda Selangor. Masih gagal dengan pendekatan yang sangat ketinggalan dan syok sendiri dengan alasan 'ketiadaan bajet'.

Kalau Presiden UMNO pun berasa malu dengan UMNO Selangor, bagaimana dengan ahli-ahli dan para penyokong marhein UMNO yang lain?

Sampai sekarang, yang kuat melalak hanyalah AJK Bahagian... itu pun sesama sendiri. Berhadapan dengan musuh sebenar, mereka lebih banyak menikus. Yang mereka sibukkan sekarang adalah projek-projek yang tidak lagi dapat dinikmati sepertimana yang dinikmati pada zaman UMNO-BN menjadi Kerajaan Negeri.

Justeru, apa fungsi Ketua-Ketua Bahagian UMNO Selangor yang dikatakan sangat berkuasa? Ahli-ahli dan para penyokong UMNO Selangor masih tidak melihat sebarang usaha konkrit untuk mendapatkan Selangor kembali. UMNO Selangor sudah semakin hampir mencapai taraf UMNO Kelantan yang sebenarnya tidak pernah mahu menang kerana bimbang peruntukan tidak sampai ke tangan Ketua Bahagian lagi.

Sungguh pelik, tidakkah UMNO Selangor berasa malu apabila orang ramai menggelakkan program-program yang dibuat hanya untuk kalangan sendiri dan sebenarnya tidak pernah berhasrat untuk diperluaskan kepada kalangan yang enggan menyokong UMNO?

Dengan kelemahan MCA, MIC, GERAKAN dan PPP di Selangor, nampak gayanya, marah Najib itu sebenarnya hanyalah satu RETORIK semata-mata kerana Najib gagal melihat masalah sebenar di dalam UMNO Selangor.

House PK: Apakah UMNO Selangor masih ada? Tolong la jangan suruh blogger upahan serang peribadi kita ya! Ini PM kata, kalau nak serang maka serang la orang yang berkata kan? Tapi aku memang takde selera tengok UMNO Selangor! Yb Halimahton ada lagi ke? SELANGOR CHRONICLES

Nampaknya kita kena cari banyak lagi kisah menarik UMNO Selangor di Selangor la mana lagi kan? HARUS DIINGAT USIK PM, SIAP AKU BESIT KORANG! MUAHAHAHAHA

TAHNIAH AZMAN AZEEZ KERANA MEMENANGI KERUSI PARLIMEN BELIA MALAYSIANEGERI SELANGOR!


Tahniah diucapkan kepada Azman Azeez yang telah pun memenangi calon Parlimen Belia Malaysia negeri Selangor. All the best to you Azman Azeez.

Buatlah yang terbaik untuk Belia negeri Selangor ya dik. 

Friday, October 31, 2014

KETUM POWER! APAKAH RANI KULUP DAN ZURAIDAH AMPANG NI ADIK BERADIK?


Sama kan? Muahahahahaha!

MARI BACA APA YANG BERLAKU DALAM MAHKAMAH HARI INI! WAJIB KENA BACA

HUJAH TIMBALAN PENDAKWA RAYA BUATKAN BARISAN PEGUAM ANWAR IBRAHIM BERDARAH HIDUNG!


Antara hujjah menarik perhatian kita dari Timbalan Pendakwa Raya, Tan Sri Dr. Muhammad Shafee Abdullah di pagi hari Jumaat, 31 Oktober 2014

(Hujjahnya akan disambung di sebelah pagi hari Isnin (petang Isnin tiada pendengaran)
kemudian diikuti hujjah penggulungan oleh ketua pembelaan Anwar iaitu Datuk Gopal Sri Ram pada pagi Selasa)

1. Anwar Ibrahim bukanlah individu biasa. Beliau seorang yang berkarismatik dan berupaya untuk mempengaruhi pemikiran seorang budak muda seperti Saiful. Selepas meliwat Saiful, Anwar berpesan kepada Saiful supaya jangan meninggalkan solat.
(Nota: Bukan saja saja Saiful, malah orang lain juga yang tidak mengenali siapa Anwar sebenarnya)

2. Saiful yang gagal menamatkan pengajian degreenya dilantik oleh Anwar sebagai Pembantu Peribadi dengan gai gaji lumayan, elaun yg tinggi dan pelbagai lagi kemudahan lebih daripada staf Anwar yg lain.

3. Saiful dibawa ke mana saja oleh Anwar. Singapura, Hong Kong dan lain-lain negara.

4. Anwar juga memberikan Saiful sut Brioni yang bernilai hampir Rm 24,000 (USD 7,700) yang pada mana sebahagian daripada mereka yang hadir ke mahkamah hari ini tidak pernah dengar pun jenama ini. Tetapi mengapa Anwar hendak menjaga dengan baik hubungan beliau dengan Saiful, soal Shafee.
http://www.brioni.com/

5. Selepas Saiful menguruskan jadual perjalanan seharian, Anwar telah bertanya, “Can I f*ck you today?” Ini jelas menunjukkan keintiman perhubungan tersebut, ujar Shafee.

Saiful agak keberatan dan ini telah menimbulkan kemarahan Anwar di mana Saiful telah didominasi sepenuhnya (secara mental) oleh Anwar dan mereka ke bilik tidur utama untuk melakukan aktiviti liwat tersebut.

6. Shafee berkata bahawa kejadian liwat itu telah berlaku di antara 3 petang sehingga 4.30 petang di Kondominium Damansara. Hujah Shafee menyatakan bahawa Anwar meliwat Saiful tanpa kerelaan Saiful tetapi tidak bermaksud tanpa kebenaran. Ini adalah satu dilema psikologi dan moral apabila seorang individu yang dominan, majikan dan juga idola seperti Anwar Ibrahim mahu meliwat Saiful.

Perbuatan meliwat ini tidak ada kaitan dengan kebenaran kerana pada waktu ini Saiful telah tergamam dan tindakan tanpa melawannya itu dianggap tanda persetujuan oleh Anwar Ibrahim.

Liwat tersebut berlaku dengan tanpa kerelaan Saiful Bukhari. Maka dengan itu, Saiful bukanlah bersubahat dalam melakukan aktiviti liwat tersebut.

Atas bukti-bukti seperti ini, apa yang dikatakan oleh Saiful ada kebenarannya. Saiful takut kepada Anwar. Ini dapat dijelaskan dengan baik oleh gambar yang pihak peguambela sendiri bawa pada hari pertama yang menunjukkan Saiful masih menghidangkan air di rumah Anwar sehari selepas diliwat.

Muka Saiful bukanlah muka individu yang gembira ataupun ceria. Tetapi muka seseorang yang terpaksa berselindung di atas kejaidan trauma yang berlaku kepada dirinya sehari sebelum itu.

7. DNA ‘Lelaki Y’ yang ditemui di dalam dubur Saiful adalah sama dengan DNA yang diperoleh dari lokap Anwar Ibrahim. Anwar sama sekali tidak mahu sebarang benda (saliva, darah dsb.) diambil darinya untuk dibuat DNA profiling).

8. Bahan bukti yang didapati dari hospital seperti semen adalah intact dan tidak compromised sebagaimana yang telah disahkan oleh Mahkamah Rayuan sebelum ini.

ps: hari ini baru 30% hujah dari pendakwa raya, tu pun dah beri panas telinga buat anwar ibrahim, hehe.. kita tunggu isnin nanti.

House PK: Banyak lagi akan keluar sama-sama kita tunggu. Brioni ya? Aku tak pernah dengar brand ni. Nasi BRIYANI aku tau la. Lagi apa mau keluar?

KETUM BERKUNYIT! ANWAR SEMAKIN DEKAT DENGAN PENJARA SETELAH PEGUAM DIA SEMUA KEHABISAN IDEA UNTUK MEMPERTAHANKAN DIA!

KENALI SIAPA TAN SRI SHAFIEE ABDULLAH (Pendakwaraya Kes Liwat Anwar-Saiful) 

PENEMUAN BARU 
Hujah TS Shafiee Abdullah menjadi faktor penting dalam menentukan nasib DS Anwar Ibrahim. 

Adakah TS Shafiee akan mengemukakan penemuan baharu berhubung perbicaraan ini berbanding pasukan peguambela yang hanya mengemukakan hujah dan fakta lama?

Para peguam DS Anwar telah berpeluang memberi hujah terhebat mereka, ianya suatu perbicaraan yang sangat panjang, banyak perkara diulang-ulang, tiada penemuan baharu dan ramai peguam pemerhati menyatakan ianya adalah tanda aras yang sukar kepada pasukan Anwar. Tambahan pula ramai pengamal undang-undang sangat terkejut dengan keputusan ketua pasukan peguam DS Anwar, Sulaiman Abdullah, menarik diri lagi.

DS Anwar sangat gerun kepada TS Shafiee, bukan sahaja kerana mereka seangkatan, sangat kenal-mengenali berpuluh-puluh tahun, malah tiada satu pun helah DS Anwar yang tidak difahami oleh TS Shafiee.

"Saya lebih kenal DS Anwar berbanding Tun Dr. Mahathir"; demikian kata TS Shafiee.

Jika anda mahu menggunakan perkhidmatan TS Shafee, bukan perkiraan wang intinya, tetapi apakah anda sanggup bangun subuh buta jika dipanggil, adakah anda akan terkejut jika yang mengetuk pintu rumah anda bukannya posmen TS Shafee tetapi beliau sendiri, dan adakah anda sanggup menerima panggilan telefon di kala anda sedang lena diulit mimpi. Adakah anda sanggup datang ke pejabatnya pada subuh jantan sekiranya dipanggil. Guaman adalah dirinya dalam dirinya.

Anda tidak akan menerima sehelai kertas pun daripada TS Shafiee melalui orang ketiga. Beliau akan membuatnya sendiri dari A hingga Z. Sampai ke tahap itu integriti dan sekuriti yang diamalkannya. 

Maka tiada siapa mampu mencuba belinya jauh sekali merasuahnya, jika sesiapa mencubanya pasti akan kecewa. DS Anwar tahu hal ini, kerana itu DS Anwar berusaha membatalkan TS Shafiee daripada menjadi pendakwaraya.

10,000 patah perkataan yang dilontarkan oleh peguam-peguam termahal DS Anwar, tidak akan sama dengan 100 patah perkataan yang dikeluarkan oleh TS Shafiee.

Kita tidak bercakap siapa salah siapa betul, itu hak peguam-peguam kedua-dua belah pihak, dan hak hakim-hakim untuk menentukan selepas selesai semua hujah masing-masing. Asasnya ialah keadilan mesti ditegakkan, sama ada kepada DS Anwar atau kepada Saiful.

Kerajaan tidak ada apa-apa kepentingan dalam isu ini, ianya kes DS Anwar dengan bekas pembantunya Saiful Bukhari.

Ianya bukan soal siapa kalah siapa menang. Rakyat dan negara kita mesti kekal aman, damai dan harmoni selepas selesai perbicaraan ini. Kita perlu ada muka buku yang baharu. 

Kalah atau menang adalah di luar kuasa kita sebgai hambaNya tetapi insya Allah berkat ketulusan TS Shafiee menentang yang mungkar kemenangan akn memihak pada yang benar.

House PK: ini aku kutip dari facebook.. 

VIDEO ALE UTO INSIDE! MARI TENGOK ANAK MUDA YANG KETAGIHKAN LIWAT MELIWAT!

Korang tengok sendiri demi nak memasukkan si peliwat mereka ni sanggup dianjingkan! Tahniah la anak-anak muda, mak bapak hantar korang untuk belajar korang pulak masuk situ nak jadi ahlul politik tak bertauliah. Sokong peliwat yang juga agen yahudi yang mahu merosakkan negara. Bodoh!

Thursday, October 30, 2014

YA ALLAH BERIKANLAH KEMENANGAN PADA SAIFUL BUKHARI

Khabarnya anjing-anjing Anwar si peliwat nak bikin kecoh sekiranya Anwar masuk dalam. So pukimak-pukimak penyokong Anwar ni kalau dijatuh hukum dan didapati bersalah pun mereka tak nak Amear masuk dalam.

Ini negara kita ada rakyat sakit mental pukimak nak mampos demi duit sedikit boleh nak buat apa saja untuk halalkan perbuatan bos mereka. Mereka nak undang-undang tak boleh diguna pakai terhadap pemimpin mereka kerana dia popular.

Jenis manusia macam ni. Mereka tak mahu undang-undang dilaksana kepada orang yang mereka puja. Kalaupun yang mereka puja tu adalah seorang pembunuh. Perogol mahupun peliwat atau apa saja jenayah yang pemimpin mereka lakukan mereka mahu dia jangan diusik.

Kalau korang tengok filem hindustan dan filem tamil maka korang boleh tengok macamana pemimpin mereka boleh lakukan apa saja jenayah dan pengikut BUTA KAYU mereka akan tetap sokong.

Nampaknya dalam meraikan demokrasi berkerusi ni kita pum sudah terjebak. Kes Anwar liwat Saiful ni adalah kes dua prang individu tetapi diheret seluruh rakyat supaya dia tak ke dalam. Setelah mendapat Selangor Anwar dah ada fund besar so dia boleh mobilise orang.

Lagipun penyokong PKR ni kalau kena harga dia mak depa pun depa sanggup jual beb. Ini hakikat, so sekarang ni mereka dah sampai nak ugut-ugut pihak berkuasa kata nak halang Anwar ke penjara dan bagai takkan kita nak duduk diam dan tengok je kan?

Dah la mereka ni buat sembahyang hajat kat depan mahkamah (wayang macam biasa) untuk bebaskan seorang peliwat yang terbukti dimahkamah. Belum cerita video zina sia dan macam-macam kemungkaran yang dia buat lagi. Sanggup anak-anak haram ini semua mempermainkan agama.

Apa punya pukimak la korang ni. Wahai pihak berkuasa tolong jangan jadi pondan dan bacul. Sila ambil tindakan yang sewajarnya adm stop treating them like human. Depa ni binatang so layan la macam binatang baru betul. Sampai bila nak jadi penakut ni?

Saja pun depa tuduh hangpa macam-macam. So jangan sorok dalam kain bini dan buat tanggungjawab yang telah diberi. Sorry kali ini aku bermulut cibai sebab aku tak lagi pihak berkuasa dihina lagi. Tq

Anwar! Fuck you!

TERKINI! KERETA BENTLEY SELAMATKAN NYAWA ADIK TIMBALAN MENTERI


Nasib baik dia pakai Bentley, kalau dia pakai Proton ke Perodua ke mungkin lain ceritanya. Inilah kelebihan menggunakan kereta mewah kan? Especially Bentley.


WOW! PENYOKONG ANWAR PELIWAT KANTOI TENGAH ISI BORANG TERIMA ELAUN KEHADIRAN!

Kantoi beb! Ni dia gambar anjing kurap upahan Anwar belakang mari sedang mengambil upah untuk sokongan palsu yang diberi. Nasib baik Anwar sempat dapat fund 3 billion Selangor kan? Ada jugak peruntukan nak bayar anjing-anjing ni.

Padan muka rakyat Selangor! May you the penyokong peliwat rot in hell!

MAK LAMPIR KANJERI SEMBAHYANG IKUT MAZHAB APA NI!?

Mak Lampir sembahyang nampak tangan. tak salah kot. mungkin mahzab lain gamaknya. Yalah negara kita dah bermacam mazhab ssekarang ni kan? Anjing pun boleh pegang maa.

Kalau tak kenapa orang perempuan sembahyang pakai telekung kan?
Ini hujung rambut pun nampak beb.

Mak Lampir nak tunjuk apa ni? 

Kira liwat pun boleh kan? Oh ya mereka kan menyokong peliwat mereka tahu. Tak nak tuduh mungkin sembahyang ini sekadar untuk nak menunjuk-nunjuk je?

Politik oh Politik! Wayang mesti mau lebey kan? 

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!